2. GA4, rapport & analys

FULLBOKAT

Skräddarsy rapporter

I vår andra kurs får du fördjupade insikter i GA4 och breddar dina kunskaper. Vad finns det för rapporter i GA4 och hur kan du skräddarsy dina egna? Få klarhet i hur du använder attribution och hur du kan tänka kring det i din marknadsföring.

Vad är Urchin Tracking Module? Få insikter i hur UTM-spårning fungerar, hur spårning sätts upp och hur den används i rapportering. Du kommer känna dig mer säker på hur du använder GA4 och hur du kan använda dina nyvunna insikter i att arbeta datadrivet.’

Pris


3995 kronor (ex. moms)

Datum


28 aprilFULLBOKAT

Plats


Styckjunkargatan 1
114 35
Stockholm

Kursen innehåller

  • Vilka rapporter finns
  • Kampanjuppföljning & UTM-spårning
  • Konvertering i Google Analytics 4 (GA4)

Agenda

9.00 – Välkomna
9.00 – 9.45 – Genomgång av Google Ads
9.45 – 10.00 – Paus
10.00 – 10.45 – Casefokuserat där vi djupdyker i möjligheterna i verktygen
10.45 – 11.00 – Paus
11.00 – 12.00 – Fortsatt praktiskt med summering

Ett större konferensrum med ett bord i mitten och en stor TV på väggen
Ett mindre kontorsrum med en TV framför ett bord med sex stolar.
Rulla till toppen