2. GA4, rapport & analys
FULLBOKAT
Skräddarsy rapporter
I vår andra kurs får du fördjupade insikter i GA4 och breddar dina kunskaper. Vad finns det för rapporter i GA4 och hur kan du skräddarsy dina egna? Få klarhet i hur du använder attribution och hur du kan tänka kring det i din marknadsföring.
Vad är Urchin Tracking Module? Få insikter i hur UTM-spårning fungerar, hur spårning sätts upp och hur den används i rapportering. Du kommer känna dig mer säker på hur du använder GA4 och hur du kan använda dina nyvunna insikter i att arbeta datadrivet.’
Pris
3995 kronor (ex. moms)
Datum
28 april – FULLBOKAT
Plats
Styckjunkargatan 1
114 35
Stockholm
Kursen innehåller
- Vilka rapporter finns
- Kampanjuppföljning & UTM-spårning
- Konvertering i Google Analytics 4 (GA4)
Agenda
9.00 – Välkomna
9.00 – 9.45 – Genomgång av Google Ads
9.45 – 10.00 – Paus
10.00 – 10.45 – Casefokuserat där vi djupdyker i möjligheterna i verktygen
10.45 – 11.00 – Paus
11.00 – 12.00 – Fortsatt praktiskt med summering